17 marca 2016 (czwartek)Forum Hoteli i Zleceniodawców
|
|||
---|---|---|---|
|
|||
0830 - 0930 | Rejestracja, poranna kawa. | ||
0930 - 1000 |
Rozpoczęcie konferencji. Powitanie uczestników - Anna Jędrocha - prezes Stowarzyszenia "Konferencje i Kongresy w Polsce", Monika Dolecka - prezes Instytutu Rynku Hotelarskiego Prezentacja nowego projektu "Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski”, Krzysztof Celuch, Poland Convention Bureau Niestandardowe możliwości międzynarodowej promocji polskich obiektów kongresowych i konferencyjnych. Sławomir Wróblewski, SKKP, Meeting Industry Institute |
||
1000 - 1100 1000 - 1020 1020 - 1035 1035 - 1100 |
Panel Event Managerów & PCO Moderator: Anna Nowakowska, strefaMICE.pl Jakie są oczekiwania sygnatariuszy Kodeksu Przejrzystości Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA wobec organizatorów konferencji i eventów, obiektów hotelowych i konferencyjnych? - Krzysztof Kałużny, Manager ds. Projektów, INFARMA Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych Potrzeby i priorytety firm szkoleniowych we współpracy z obiektami – Piotr Wiśniewski, Polska Izba Firm Szkoleniowych Dyskusja - paneliści: Krystyna Gołąbek, Business Service Galop; Krzysztof Kałużny, Manager ds. Projektów, INFARMA Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych: Piotr Wiśniewski, Polska Izba Firm Szkoleniowych, Heidtman&Piasecki; Rafal Rosiejak, Expo Mazury |
||
1100 - 1110 1110 - 1120 |
Reputation Management kluczem do zwiększenia sprzedaży z Social Wifi i Tripadvisor Artur Racicki Social WiFi Nowoczesne, dźwiękowe systemy konferencyjno/szkoleniowe dla hoteli Paweł Danikiewicz, Polsound |
||
1120 - 1150 | Przerwa i networking | ||
1150 - 1330 1150 - 1230 1230 - 1300 1300 - 1310 1310 - 1320 1320 - 1330 |
Panel Hoteli Reveune Management w konferencjach. Efektywna sprzedaż MICE w hotelach. Ewa Rożnowska, Instytut Rynku Hotelarskiego W ubiegłym roku przedstawiliśmy istnienie konfliktu na linii sprzedawca-revenue manager. W wielu jednak niezależnych hotelach, a także w hotelach sieciowych, brak jest osobnego stanowiska Revenue Manager, a jego obowiązki pełnią działy sprzedaży i rezerwacji. W tym roku pokażemy, jak pogodzić obowiązki Revenue Managera i sprzedawcy, tak aby osiągnąć najważniejszy cel: najbardziej efektywną sprzedaż MICE. Prezentacja będzie wstępem do dyskusji z uczestnikami panelu na temat elementów sprzedaży zwiększających jej efektywność: Na co zwracać uwagę w zapytaniach ofertowych ? Jak modyfikować kontrakty ? Jak zarządzać zapytaniami od firm MICE ? Sprawdzone strategie sprzedażowe dla hoteli konferencyjnych Monika Nagler, Instytut Rynku Hotelarskiego Czego, gdzie i jak szukają Organizatorzy konferencji ? Jak organizować sprzedaż usług konferencyjnych w hotelu ? Jakie są sprawdzone sposoby docierania do klienta z sektora MICE ? Praktycznie skuteczne narzędzia sprzedaży bezpośredniej. Nowoczesne rozwiązania prezentacyjne dla eventów i konferencji/ laserowe technologie projekcyjne – Maciej Turalski, Maxico Sp. z o.o. Nowoczesne technologie audiowizualne podczas konferencji – Jacek Rusek, Kontel Sp.z o.o. Od koncepcji po realizację - przygotowanie właściwego środowiska AV dla konferencji lub eventu - Maciej Morawski, Panasonic Marketing Europe, Marcin Wójcicki, Brill AV Media |
||
1330 - 1430 | Przerwa obiadowa i networking | ||
1430 - 1530 1430 - 1455 1455 - 1510 1510 - 1530 |
Panel Samorządów Moderator: dr Krzysztof Cieślikowski, AWF Katowice Rozwój koopetycji w przemyśle spotkań. Hotele jako kluczowe podmioty w kształtowaniu oferty konferencyjnej dr Krzysztof Cieślikowski, AWF Katowice Koopetycja w przemyśle spotkań to zjawisko współdziałania i konkurencji występujące w procesie obsługi klienta, określa się ją mianem strategii wspólnego tworzenia wartości w warunkach konkurencji. Strategia koopetycji stała się ważnym aspektem funkcjonowania podmiotów na rynku spotkań konferencyjnych, ponieważ sama konkurencja nie wnosi wartości dodanej, zaś połączenie konkurencji ze współpracą (pomiędzy administracją samorządową, państwową, przedsiębiorstwami i organizacjami) pozwala na osiągnięcie korzyści. Współpraca samorządu z hotelami i obiektami konferencyjnymi oraz organizatorami przy planowaniu dużych wydarzeń w mieście - Dariusz Donica, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego Dyskusja - paneliści: Anna Somorowska, Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna, Dariusz Donica, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego Rafał Krzykała, Spółka Centrum Sportu Szamotuły; Piotr Wilczek, Grupa A05 |
||
1530 - 1550 |
Jak najdalej od banału. Sukces hotelu na rynku MICE. Zbigniew Bugaj, Instytut Rynku Hotelarskiego. Czym cechuje się produkt hotelowy, który odnosi sukcesy na rynku MICE? Jak „ułożyć” taki produkt, żeby być skutecznym w stosunku do młodego pokolenia odbiorców z sektorów nowych technologii, IT, mediów. Jak promować hotel inaczej niż to robi konkurencja. Jak promować się przed i w czasie dużych wydarzeń konferencyjnych i eventowych w mieście. Case study imprezy eventowej promującej jednocześnie hotel. |
||
1550 - 1600 |
Fundusze UE dla branży hotelowej - podsumowanie konsultacji przy stoliku eksperckim Jan Kordasiewicz, Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz |
||
1615 - 1730 | Walne Zebranie SKKP |