Konferencja MPI Poland - Kreatywne myślenie w planowaniu spotkań |
|
Monika Dymacz-KaczmarczykDyrektor Zarządzający w Exprofesso, trener biznesu, konsultant, wieloletni praktyk biznesu, członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Biznesu MATRIK oraz International Simulation and Gaming Association. Ukończyła studia filologiczne, ekonomiczne i pedagogiczne na UJ oraz studia MBA Oxford Brooks University, ze specjalizacją z obszaru Strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi, gdzie otrzymała dyplom z wyróżnieniem. Absolwentka studiów trenerskich w Wyższej Szkole Europejskiej im. Tischnera. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie biznesowe w środowisku korporacyjnym, zdobyte na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich, zarządzając projektami inwestycyjnymi, komunikacją wewnętrzną i przedsiębiorczością pracowniczą oraz kierując kilkudziesięcioosobowymi działami z obszaru operacyjnego branży FMCG. Pełniła rolę trenera wewnętrznego i pełnomocnika ds. Innowacji, wprowadzając systemy i narzędzia ciągłego doskonalenia procesów. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach z szeroko rozumianego Zarządzania: począwszy od zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, poprzez zarządzanie projektami, a na zarządzaniu zespołem kończąc.
Jej dodatkową specjalizację szkoleniową stanowi Innowacyjność i kreatywność w zarządzaniu. Autorka symulacyjnych gier biznesowych oraz narzędzi rozwojowych w duchu edutainment, czyli łączących rozrywkę z edukacją dla realizacji celów biznesowych. W swojej praktyce trenerskiej opiera się głównie na tych metodach, ciągle rozwijając nowatorskie produkty szkoleniowe. Od kilku lat jest również aktywnym uczestnikiem, moderatorem i prelegentem międzynarodowych warsztatów i konferencji poświęconych szkoleniowym grom symulacyjnym. |
Konferencja MPI Poland - Kreatywne myślenie w planowaniu spotkań |
|
Steen MøllerSteen jest kierownikiem działu turystyki biznesowej w VisitDenmark, gdzie odpowiada za rozwój międzynarodowy ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju konceptów: Meetovation oraz MINDblowing Meetings. Doświadczenie zdobywał w agencjach turystyki przyjazdowej w Skandynawii, a ostatnio rozszerzył swoje umiejętności o doradztwo w zakresie zarządzania.
VisitDenmark swoje działania skupia na budowaniu dwóch silnych marek: Meetovation i MINDblowing Meetings. W ten sposób staje się liderem w branży w zakresie organizacji spotkań tworzonych zgodnie z zasadami: korzystania z lokalnych inspiracji i dostawców, aktywnego zaangażowania uczestników, zastosowania kreatywnych rozwiązań ustawień przestrzeni konferencyjnych, weryfikacji i pomiaru zwrotu z inwestycji, a przede wszystkim – zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. |
Konferencja MPI Poland - Kreatywne myślenie w planowaniu spotkań |
|
Jonathan BradshawJonathan stworzył markę the Meetology® w 2010 roku, początkowo jako the Meetology® Group, aż do zmiany na the Meetology® Lab w 2016 roku. Był prelegentem i trenerem w ponad 30 krajach na świecie, w tym w Europie, Stanach Zjednoczonych, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Chinach i Australii. Jest także wielokrotnie nagradzanym autorem felietonów i swojego autorskiego bloga.
Jonathan to badacz, speaker i trener, zafascynowany wpływem psychologii na komunikację interpersonalną. Za jego obecną działalnością stoi 20-letnie doświadczenie w pracy w działach sprzedaży międzynarodowej i rozwoju biznesu. Zespół psychologów behawioralnych, pracujących dla the Meetology® Lab, wykorzystując swoje rozliczne badania, stworzył program treningowy Meetology® Masterclasses – 1 lub 2-dniowe szkolenie, które ma na celu uzyskanie umiejętności bardziej skutecznego komunikowania się i interakcji z otoczeniem. Poza pracą Jonathan jest zapalonym sportowcem. W przeszłości był pół-zawodowym piłkarzem, prowadził własną agencję treningu osobistego, zdobył Mount Everest i Kilimandżaro oraz zorganizował i sam brał udział w europejskim charytatywnym wyścigu kolarskim na dystansie 5500 km. |