Rejestracja

AKTUALNOŚCI

07.03.2016
Daj drugie życie swojej książce i dołącz do akcji "Książka oddana - Radość przekazana"!
Czytaj więcej.


22.02.2016
Bezłpatny Parking dla Uczestników Meetings Week! Pobierz etykietę parkingową.
 
wszystkie wpisy

Program Meetings Week Poland 2016

14 marca
15 marca
16 marca
17 marca
 
 

17 marca 2016 (czwartek)

Forum Hoteli i Zleceniodawców
Dobre praktyki na rynku konferencji i eventów. Jak hotele powinny współpracować z organizatorami nadchodzących wydarzeń?

 

 

 
                                                  
  0830 - 0930 Rejestracja, poranna kawa.  
  0930 - 1000



 
Rozpoczęcie konferencji. Powitanie uczestników - Anna Jędrocha - prezes Stowarzyszenia "Konferencje i Kongresy w Polsce", Monika Dolecka - prezes Instytutu Rynku Hotelarskiego
Prezentacja nowego projektu "Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski”, Krzysztof Celuch, Poland Convention Bureau
Niestandardowe możliwości międzynarodowej promocji polskich obiektów kongresowych i konferencyjnych.
Sławomir Wróblewski, SKKP, Meeting Industry Institute
 
  1000 - 1100

1000 - 1020


1020 - 1035
1035 - 1100

 
Panel Event Managerów & PCO
Moderator: Anna Nowakowska, strefaMICE.pl
Jakie są oczekiwania sygnatariuszy Kodeksu Przejrzystości Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA wobec organizatorów konferencji i eventów, obiektów hotelowych i konferencyjnych? - Krzysztof Kałużny, Manager ds. Projektów, INFARMA  Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych
Potrzeby i priorytety firm szkoleniowych we współpracy z obiektami Piotr Wiśniewski, Polska Izba Firm Szkoleniowych
Dyskusja - paneliści:  Krystyna Gołąbek, Business Service Galop; Krzysztof Kałużny, Manager ds. Projektów, INFARMA  Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych:  Piotr Wiśniewski, Polska Izba Firm Szkoleniowych, Heidtman&Piasecki; Rafal Rosiejak, Expo Mazury
 
  1100 - 1110

1110 - 1120
 
Reputation Management kluczem do zwiększenia sprzedaży z Social Wifi i Tripadvisor
Artur Racicki Social WiFi
Nowoczesne, dźwiękowe systemy konferencyjno/szkoleniowe dla hoteli
Paweł Danikiewicz, Polsound
 
  1120 - 1150 Przerwa i networking
  1150 - 1330
1150 - 1230







1230 - 1300



1300 - 1310

1310 - 1320
1320 - 1330
Panel Hoteli
Reveune Management w konferencjach. Efektywna sprzedaż MICE w hotelach.
Ewa Rożnowska, Instytut Rynku Hotelarskiego
W ubiegłym roku przedstawiliśmy istnienie konfliktu na linii sprzedawca-revenue manager. W wielu jednak niezależnych hotelach, a także w hotelach sieciowych, brak jest osobnego stanowiska Revenue Manager, a jego obowiązki pełnią działy sprzedaży i rezerwacji. W tym roku pokażemy, jak pogodzić obowiązki Revenue Managera i sprzedawcy, tak aby osiągnąć najważniejszy cel: najbardziej efektywną sprzedaż MICE.
Prezentacja będzie wstępem do dyskusji z uczestnikami panelu na temat elementów sprzedaży zwiększających jej efektywność: Na co zwracać uwagę w zapytaniach ofertowych ? Jak modyfikować kontrakty ? Jak zarządzać zapytaniami od firm MICE ?
Sprawdzone strategie sprzedażowe dla hoteli konferencyjnych
Monika Nagler, Instytut Rynku Hotelarskiego
Czego, gdzie i jak szukają Organizatorzy konferencji ? Jak organizować sprzedaż usług konferencyjnych w hotelu ?  Jakie są sprawdzone sposoby docierania do klienta z sektora MICE ? Praktycznie skuteczne narzędzia sprzedaży bezpośredniej.
Nowoczesne rozwiązania prezentacyjne dla eventów i konferencji/ laserowe technologie projekcyjne – Maciej Turalski, Maxico Sp. z o.o.
Nowoczesne technologie audiowizualne podczas konferencji – Jacek Rusek, Kontel Sp.z o.o.
Od koncepcji po realizację - przygotowanie właściwego środowiska AV dla konferencji lub eventuMaciej Morawski, Panasonic Marketing Europe, Marcin Wójcicki, Brill AV Media
 
  1330 - 1430 Przerwa obiadowa i networking  
  1430 - 1530

1430 - 1455






1455 - 1510

1510 - 1530

 
Panel Samorządów
Moderator: dr Krzysztof Cieślikowski, AWF Katowice
Rozwój koopetycji w  przemyśle spotkań. Hotele jako kluczowe podmioty w kształtowaniu oferty konferencyjnej
dr Krzysztof Cieślikowski
, AWF Katowice
Koopetycja w przemyśle  spotkań to zjawisko współdziałania i konkurencji występujące w procesie obsługi klienta, określa się ją mianem strategii wspólnego tworzenia wartości w warunkach konkurencji. Strategia koopetycji stała się ważnym aspektem funkcjonowania podmiotów na rynku spotkań konferencyjnych, ponieważ sama konkurencja nie wnosi wartości dodanej, zaś połączenie konkurencji ze współpracą  (pomiędzy administracją samorządową, państwową, przedsiębiorstwami i organizacjami)  pozwala na osiągnięcie korzyści.
Współpraca samorządu z hotelami i obiektami konferencyjnymi oraz organizatorami przy planowaniu  dużych  wydarzeń w mieście - Dariusz Donica, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego
Dyskusja - paneliści: Anna Somorowska, Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna, Dariusz Donica, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego Rafał Krzykała, Spółka Centrum Sportu Szamotuły; Piotr Wilczek, Grupa A05
 
  1530 - 1550



 
Jak najdalej od banału. Sukces hotelu na rynku MICE.
Zbigniew Bugaj
, Instytut Rynku Hotelarskiego.
Czym cechuje się produkt hotelowy, który odnosi sukcesy na rynku MICE? Jak „ułożyć” taki produkt, żeby być skutecznym w stosunku do młodego pokolenia odbiorców z sektorów nowych technologii, IT, mediów. Jak promować hotel inaczej niż to robi konkurencja. Jak promować się przed i w czasie dużych wydarzeń konferencyjnych i eventowych w mieście. Case study imprezy eventowej promującej jednocześnie hotel.
 
  1550 - 1600
 
Fundusze UE dla branży hotelowej - podsumowanie konsultacji przy stoliku eksperckim
Jan Kordasiewicz
, Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz
  1615 - 1730 Walne Zebranie SKKP
 
 

Sponsorzy konferencji

 


 

ORGANIZATORZY

 
 
 więcej o organizatorach

MEETINGS WEEK POLAND 2016

Pobierz podsumowanie

ODWIEDŹ MUZEUM PO PRACY – INICJATYWA WARSZAWSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ

 

Patronat honorowy

Partner strategiczny

Ministerstwo Sportu i Turystyki
Lubelskie Centrum Konferencyjne

Partnerzy

PGE NarodowySyskonf Conventica   Rival Warsaw Tourism Organization Warsaw Convention Bureau
Poland Convention BureauPolska Organizacja Turystyczna Lubelskie

Sponsor

Patronat branżowy

Patronaty medialne