Rejestracja

AKTUALNOŚCI

07.03.2016
Daj drugie życie swojej książce i dołącz do akcji "Książka oddana - Radość przekazana"!
Czytaj więcej.


22.02.2016
Bezłpatny Parking dla Uczestników Meetings Week! Pobierz etykietę parkingową.
 
wszystkie wpisy

Prelegenci

17 marca 2015 (czwartek)

 
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Zbigniew Bugaj

Instytut Rynku Hotelarskiego

W Instytucie Rynku Hotelarskiego odpowiedzialny za współtworzenie koncepcji produktowych i turystycznych. Zajmuje się analizami polskiego rynku hotelarskiego. Współpracuje z inwestorami na terenie całego kraju. Na zlecenie POT kierował projektem stworzenia metodologii badania rynku MICE w Polsce. Z wykształcenia prawnik i orientalista łączy pasję podróżniczą z rozwijaniem doświadczeń zawodowych, organizując w ramach IRH od 2007 roku wyjazdy studyjne i misje gospodarcze dla polskich inwestorów hotelowych oraz właścicieli hoteli na targi inwestycji hotelarskich w Europie i na świecie (m.in. Barcelona, Mediolan, Paryż, Rimini, Haga, Stuttgart, Tokio, Bangkok, Szanghaj, Hongkong, Kanton). Zwiedził ponad 50 krajów i kilkaset hoteli na całym świecie. W grudniu 2012r. ukończył współpracę przy koncepcji połączenia Wielkich Jezior Mazurskich z Kanałem Augustowskim, w którym odpowiadał za stworzenie produktu turystycznego (na zlecenie samorządów Warmii i Mazur oraz Podlasia).
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

dr Krzysztof Cieślikowski

AWF Katowice

Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt na Wydziale Zarządzania Sportem i Turystyką AWF Katowice, wykładowca kilku prywatnych uczelni akademickich. W swoich zainteresowaniach koncentruje się na tematach związanych z: przemysłem wydarzeń; marketingiem na rynkach instytucjonalnych; marketingiem usług. Autor wielu publikacji naukowych i raportów dotyczących m.in. rynku spotkań konferencyjnych. Współautor „Strategii rozwoju turystyki województwa śląskiego” odpowiedzialny za produkt turystyka biznesowa. Doradca Katowice Convention Bureau. Ekspert w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju w Warszawie. Właściciel firmy doradztwa ekonomicznego, gdzie podejmuje projekty w zakresie identyfikacji i kreowania kierunków rozwoju biznesu i destynacji.
Projekty już zrealizowane obejmowały m.in.: biznes plany dla inwestycji hotelowych, plany komercjalizacji przestrzeni handlowej, planowanie i realizację badań rynku turystki biznesowej i przemysłu spotkań, strategie rozwoju obiektów spotkań.
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Paweł Danikiewicz

Polsound Sp z o.o.

Od ponad 30 lat związany z polską sceną muzyczną i technologią profesjonalnego dźwięku. Specjalista w dziedzinie systemów nagłośnieniowych  a w szczególności mikrofonów i systemów bezprzewodowych stosowanych na koncertach, w teatrach i wszelkich instytucjach. Od 23 lat pracuje w firmie Polsound, dystrybutora najlepszych systemów nagłośnieniowych, radiowo/telewizyjnych, teatralnych i instalacyjnych. Pełni funkcję dyrektora ds. marketingu.
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Dariusz Donica

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego

Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Krystyna Gołąbek

Business Service Galop, SKKP

Z wykształcenia jest animatorem kultury i oświaty dorosłych. Od 1991 roku prowadzi swoją działalność w zakresie turystyki, od roku 1995 specjalizuje się w turystyce biznesowej. Silnie  związana ze Śląskiem - jest członkiem Zarządu Śląskiej Organizacji Turystycznej. K. Gołąbek należy do Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Polskiej Izby Turystyki. Jest właścicielką firmy Business Service Galop, która zapewnia kompleksową organizację konferencji i kongresów, głównie w branży medycznej.  Firma ta jest rekomendowana przez Poland Convention Bureau POT jako profesjonalny organizator kongresów.  Wiceprezes Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Krzysztof Kałużny

Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA

Krzysztof Kałużny – project manager w Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA. Od 4 lat zajmuje się projektami w branży farmaceutycznej. Zarządzał projektami w obszarze digital marketing dla jednej z globalnych firm farmaceutycznych na rynku brytyjskim i niemieckim. Obecnie zajmuje się zajmuje się projektami w obszarze compliance oraz wdrożeniem w Polsce Kodeksu Przejrzystości, czyli ogólnoeuropejskiej autoregulacji branży farmaceutycznej mającej na celu zwiększenie przejrzystości współpracy ze środowiskiem medycznym.
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Jan Kordasiewicz

Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślik & Kordasiewicz

Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych. Od 2004 r. wykłada prawo sportowe w Wyższej Szkole "Edukacja w Sporcie". Jest członkiem komisji ds. prawnych w Krajowej Izbie Sportu.
Zajmuje się przede wszystkim współprac± z przedsiębiorcami i podmiotami sektora B+R, innowacjami, a także szeroko pojętym sektorem turystycznym. Jest także autorem licznych publikacji z zakresu funduszy unijnych, komercjalizacji przedsięwzięć naukowych oraz prawa sportowego. W Kancelarii kieruje działem odpowiedzialnym za doradztwo zwi±zane z pozyskiwaniem dotacji oraz funduszy inwestycyjnych na innowacyjne działania.
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Monika Nagler

Instytut Rynku Hotelarskiego

Od 2007 roku realizuje Instytucie Rynku Hotelarskiego projekty doradcze i inwestycyjne, wspiera działalność operacyjną. Opracowała ponad 50 biznes planów, strategii marketingowych i sprzedaży oraz autorskich Hotelowych Ksiąg Standardów i Procedur. Jako Z-ca Dyrektora Hotelu Ibis w Poznaniu z Grupy ACCOR zaktywizowała sprzedaż obiektu, współtworzyła ISO i nowatorskie projekty HR. Wprowadziła na polski rynek hotel zagranicznej sieci Domina. Autorka licznych artykułów o tematyce hotelarskiej publikowanych w prasie branżowej. Ukończyła Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz podyplomowe Strategie Sprzedaży WSB. Obecnie jako Dyrektor Hotelu Maraton w Szamotułach zarządza kompleksem o profilu biznesowo-sportowym.
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców


Anna Nowakowska

strefaMICE.pl

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, którego obecnie jest Członkiem Zarządu oraz Kierownikiem ds. Projektów Edukacyjnych. Współtwórczyni studium podyplomowego Event Management przy Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim. Obecnie zatrudniona w Hotelu NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów gdzie odpowiedzialna jest za kompleksowe przygotowanie i koordynację imprez z sektora MICE. Pochłania ją hotelarstwo, event marketing, eventy plenerowe (w tym wesela), animacja czasu wolnego oraz szkolnictwo. Wykładowca, prelegent, ekspert ds. lokacji. Prowadzi branżowego bloga strefaMICE.pl
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Piotr Piasecki

Heidtman&Piasecki

 
Ekspert zarządzania i przywództwa, konsultant, trener. Jest współtwórcą i prezesem POLSKIEJ IZBY FIRM SZKOLENIOWYCH. Jest wykładowcą Harvard Business Review Polska (ICAN INSTITUTE). Od 2001 związany ze stowarzyszeniem MATRIK gdzie min. zrealizował programy rozwoju konsultantów i trenerów zarządzania. Współpracuje z wieloma instytucjami otoczenia biznesu i edukacji min. z POLSKĄ AGENCJĄ ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI. Zrealizował szereg inicjatyw badawczych i popularyzatorskich związanych z popularyzowaniem idei „lifelong learning”, dotyczących rozwoju i szkoleń oraz zarządzania zmianą. Opracował autorską koncepcję „Kapitalnej firmy”, modelu kompetencji liderów zmiany oraz koncepcję „Przywództwa 7 planet”. Na co dzień tworzy i realizuje programy doradcze i szkoleniowe dla firm min. w zakresie planowania strategicznego, zarządzania, doskonalenia umiejętności menedżerskich i przywódczych, budowania zespołów. Jest akredytowanym konsultantem INSIGHTS DISCOVERY.
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców


Artur Racicki

Social WiFi

Założyciel, prezes zarządu firmy Social WiFi, dostarczającej usługę inteligentnego Wi-Fi. Ekonomista, absolwent studiów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert z 12-letnim doświadczeniem w sektorze e-commerce. Twórca startupów internetowych. W 2015 roku otrzymał nagrodę "Lew Koźmińskiego" oraz zajął 5. miejsce w rankingu miesięcznika Brief na "Najbardziej kreatywnych w biznesie". W stowarzyszeniu Sport 7 aktywizuje dzieci do uprawiania sportów, gra w golfa, odwiedził blisko 50 krajów.
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców


Rafał Rosiejak

EXPO Mazury

Rafał Rosiejak  od 23 lat jest związany z biznesem. W swojej karerze zawodowej pracował m.in. w branży MICE, HoReCa, FMCG, hotelarstwie oraz zarządzał obiektami sportowymi, w tym przez ostatnie 3 lata pełnił funkcję Dyrektora Centrum Konferencyjnego Stadionu Narodowego (PGE Narodowy). Ze Stadionem Narodowym był związany od roku 2013. W latach 2008-2012  piastował stanowisko Krajowego Koordynatora ds. Hoteli i Stref Kibica podczas UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Centrum Konferencyjnego EXPO Mazury. Niezależnie od swoich obowiązków zawodowych, Rafał Rosiejak angażuje się w prace organizacji związanych turystyką i branżą MICE. Od 2013 roku pełni funkcję Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Warszawskiej Organizacji Turystycznej, a od 2015 jest Wiceprezesem Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.

 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Ewa Rożnowska-Michałowska

Instytut Rynku Hotelarskiego

Trener z zakresu revenue menagment, doradca branżowy. Od kilku lat związana z międzynarodowym środowiskiem hotelarskim, do 2011 roku dyrektor Oddziału Poznań firmy Netmedia Business Travel. Obecnie zajmuje się procesami restrukturyzacji hoteli. Posiada duże doświadczenie w pracy na stanowisku revenue managera oraz specjalisty ds. sprzedaży korporacyjnej. Zarządzała także tożsamością marki hotelu oraz zasobami ludzkimi. Pracowała jako revenue manager m. in. w Domina Poznań residence; Domina Hotels & resorts milan; Domina Coral Bay Hotels, Casino & resort (sześć hoteli 4 i 5*)  Sharm el Sheikh, Egipt; IBB  Andersia Hotel Poznań. Posiada doświadczenie w controllingu finansowym. Prowadzi szkolenia z zakresy sprzedaży oraz revenue managment w Instytucie Rynku Hotelarskiego, wykłada przedmioty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz analizy sprzedaży na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Jacek Rusek

Kontel

Jacek Rusek z rozwiązaniami Unfied Communication & Collaboration związany jest od 14 lat. W tym czasie zajmował się projektowaniem i wdrażaniem zintegrowanych rozwiązań tele- i  wideokonferencyjnych bazujących na produktach firm takich jak: Polycom, Huawei, Lifesize, Yealink, ClearOne. Od 16 lat pracuje w firmie Kontel, w tym od ponad dwóch na stanowisku
kierownika Działu Wsparcia Sprzedaży. W tym czasie zrealizował kilkadziesiąt dużych projektów systemów konferencyjnych. W Kontelu kieruje działem wsparcia handlowców i partnerów w zakresie rozwiązani UC&C.
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Anna Maria Somorowska

Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna

Absolwentka m.in. studiów MBA University of Finance and Management in Warsaw i doktoranckich na SGH. Mentor, coach, trener. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu podmiotami prawa handlowego, organizacjami pozarządowymi, instytucjami centralnymi i spółkami komunalnymi. Inicjatorka wielu projektów w kraju i za granicą w obszarach: turystyka, edukacja, rozwój regionalny, ekonomia społeczna. Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Mentorów, Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet, laureatka wielu nagród i odznaczeń. Dyrektor Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Maciej Turalski

Maxico Sp z o.o.

Maciej Turalski specjalista ds. sprzedaży w firmie Maxico. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w branży audiowizualnej pracując dla oficjalnych  producentów i dystrybutorów rozwiązań. Specjalizacja projekty indywidualne i custom instalation w zakresie – projekcja obrazu,  monitory wielkoformatowe, digital signage, kino domowe, nagłośnienie. Kilkaset wykonanych projektorów audiowizualnych na koncie.
 
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Piotr Wilczek

Grupa A05, SKKP

Absolwent Turystyki i Rekreacji na krakowskim AWF. W „przemyśle spotkań” pracuje od 1987 roku; od 1991 roku prowadzi  własną firmę w Krakowie - GRUPA A05 SP. z o.o., wyspecjalizowaną w organizacji i obsłudze  kongresów, konferencji, targów i eventów; zarządzał kilkuset projektami spotkań naukowych, biznesowych i promocyjnych, w których brało udział od kilkudziesięciu do kilku tysięcy uczestników; posiada międzynarodowy CERTYFIKAT IPMA, level D z zakresu zarządzania projektami; członek SKKP, IPMA Polska, , KIT, IPH, MOT; od 2009 do 2012 roku pełnił funkcje prezesa ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP), obecnie pełni funkcję wiceprezesa. W styczniu 2012 został wybrany Wiceprezydentem Europejskiego Stowarzyszenia Profesjonalnych Organizatorów Kongresów - EFAPCO, z siedzibą w Brukseli. Zainteresowania sport i podróże motocyklowe.
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Marcin Wójcicki

Brill AV Media

Od 11 lat pracuje zawodowo w branży eventowej w obszarze technicznych usług audiowizualnych na rynku eventowym w Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Pierwsze doświadczenia eventowe zdobywał w USA, pracując przy technice scenicznej w Hotelu Harrah’s w Californi. Od 10-ciu lat związany na stałe z firmą Brill AV Media, w której zaczynał pracę na stanowisku Sales Managera, następnie awansował na Key Account Managera, by w 2015 roku objąć stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Zależy mu na rozwoju firmy i każdego zatrudnionego w niej pracownika, a także na realizowaniu własnych ambicji. Mimo ciągłego wzrostu sprzedaży i kolejnych bitych rekordów wierzy, że prawdziwe sukcesy są wciąż przed nim. W branży eventowej najważniejszy jest dla niego brak stagnacji i nudy - praca w zmieniającym się, dynamicznym środowisku przynosi mu wiele satysfakcji i zadowolenia.
 

Forum Hoteli i Zleceniodawców

Sławomir Wróblewski

Meetings Industry Institute, SKKP

Dziennikarz-politolog, wykładowca akademicki, autor kilkuset artykułów dotyczących branży konferencyjno-kongresowej, edytor i wydawca katalogów i raportów. Prowadzi szkolenia i doradztwo w zakresie rozwoju firm i regionów z wykorzystaniem konferencji, kongresów, eventów biznesowych oraz inwestycji w turystyce biznesowej. Współzałożyciel Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”, obecnie wiceprezes. Menedżer Marki Turystyki Biznesowej w programie Unii Europejskiej. Współtwórca polskiego programu „Ambasadorowie Kongresów Polskich”. Inicjator znanych projektów branżowych: Katalogu Obiektów i Usług Konferencyjnych, Targów Turystyki Biznesowej, Europejskiej Akademii Organizatorów i Planistów Konferencji.  W latach 1988-1995 attache kulturalny w Konsulacie RP w Chicago i dyrektor Ośrodka Informacji Turystycznej w Chicago. Prowadził firmy Meetings Management i Meetings Poland. Był dyrektorem marketingu i sprzedaży w firmach hotelarskich: HOTEL 500, BOSS, ANDERS GROUP. Od 2014 prowadzi Meeting Industry Institute www.meetinginstitute.pl

ORGANIZATORZY

 
 
 więcej o organizatorach

MEETINGS WEEK POLAND 2016

Pobierz podsumowanie

ODWIEDŹ MUZEUM PO PRACY – INICJATYWA WARSZAWSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ

 

Patronat honorowy

Partner strategiczny

Ministerstwo Sportu i Turystyki
Lubelskie Centrum Konferencyjne

Partnerzy

PGE NarodowySyskonf Conventica   Rival Warsaw Tourism Organization Warsaw Convention Bureau
Poland Convention BureauPolska Organizacja Turystyczna Lubelskie

Sponsor

Patronat branżowy

Patronaty medialne